Jumaat, 3 Februari 2017

TATACARA PENGGANTIAN KEROSAKAN PERANTI YES ALTITUDE KE PKG/BTPN


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Perkara di atas adalah dirujuk.
2. Bersama ini dilampirkan Tatacara Penggantian Kerosakan Peranti Ke PKG/BTPN untuk rujukan dan panduan pihak tuan. Mohon kerjasama pihak sekolah membuat semakan kerosakan peranti semua guru di sekolah dan sekiranya rosak, mohon membuat laporan dengan segera mengikut tatacara yang dilampirkan.
3. Pastikan terlebih dahulu anda menghubungi Talian Helpdesk Khas Untuk Altitude 018-3330000 bagi mendapatkan nombor aduan dan seterusnya mengisi borang RMA dan PKP-01 . Anda boleh membuat penghantaran Ke PKG dari 1hb-15hb setiap bulan.
3. Segala jasa baik dan kerjasama pihak tuan kami dahului dengan ucapan ribuan terima kasih. 
4. Sila muat turun : RMA/PKP-01 dan Tatacara Penggantian Peranti